sobota, 29 września 2012

I'm back! :))

Od ostatniego posta minął ponad miesiąc. No cóż. Zdarza się najlepszym ;) Ale już wracam, jestem i obiecuję poprawę :)

Podczas mojej wirtualnej nieobecności (tylko na blogu rzecz jasna) w Bru działo się, oj działo:
  • Dimanche sans voiture - Niedziela bez samochodu
  • Design September - Festiwal designu
  • Journées du patrimoine - Dni dziedzictwa kulturowego
  • Fête de la BD - Święto komisku
  • Balloon's Day Parade - Parada balonów
  • ... (na pewno o czymś zapomniałam:))

Byłam nawet w 2 muzeach:
  • Musée Magritte
  • Musées royaux des Beaux-Arts - Muzeum Sztuk Pięknych
Ale spokojnie. Opiszę wszystko (promise!). W swoim czasie. A że mój pobyt w Bru ulega przedłużeniu... Czasu będę miała aż nadto! :)

hugs&kisses
m.


2 komentarze:

  1. Czekam na wpis o Magritte. To jeden z moich ulubionych malarzy. Do usłyszenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówisz - masz :) co prawda nieświadomie, ale i tak się liczy :)

      Usuń