wtorek, 8 stycznia 2013

in the middle of nowhere ;)

Tak, tak, właśnie tu mieszkam - Wavre, stolica prowincji Brabant wallon.


  • powierzchnia: 42 km2, czyli coś wielkości Zgierza
  • ludność: 33 300, przy czym populacja miasta Zgierz jest prawie dwukrotnie większa; przewaga kobiet (52%), marne szanse na znalezienie męża ;)
  • obcokrajowcy: 7%, brak kolejek w Commune

Mieszkam na obrzeżach, więc miasteczko w tej okolicy bardziej przypomina wioskę :) Idąc do centrum (!) mijam kucyki, w drodze do pracy owce; jakaś kura pewnie też by się znalazła.

Może i powyższy opis nie brzmi zbyt dobrze, jednak na chwilę obecną jest naprawdę DOBRZE :)

sąsiedzi :)


1 komentarz:

  1. Cześć

    Nie mam pojęcia czy nadal jesteś w Wavre i czy chciałabyś pogadać z kimś po polsku ale wysyłają mnie tam z pracy do na 2-u tygodniową delegację. Z mojego punktu widzenia fajnie byłoby nawiązać kontakt z kimś zorientowanym w okolicy. Nie jestem niestety facetem do wzięcia ale skończyłam historię sztuki i też lubię muzea ;) Jeśli będziesz miała trochę czasu i ochotę napisz wera08@o2.pl Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń